Navigation
*321 + 385 1 2359 999|+ 385 1 2359 920| |

18 godina

18 godina ADRIA GRUPE

Prema usvojenoj strategiji PLIVE o „fokusiranju na matično poslovanje“, 1999. godine započet je proces izdvajanja „perifernih“ djelatnosti. Prvi u tom nizu bio je Adria servis d.o.o.

Proces izdvajanja Adria servisa odvijao se u dvije faze. U prvoj fazi (1999. – 2003.) on ostaje u sastavu PLIVE (sa 260 zaposlenih osoba). U drugoj fazi, 2003. izvršena je privatizacija tvrtke.

U skladu sa vizijom ostvarenja vodeće pozicije na tržištu, novi vlasnik 2003. godine uspostavlja promjenu organizacije poslovanja zasnovanu na postavljanju tri poslovna područja: ugostiteljstvo, čišćenje i transport. Paralelno sa uspostavom nove organizacije odvija se proces preuzimanja Media loga d.o.o.

Rezultati toga vidljivi su već 2004. godine, što je polučilo znatnim povećanjem udjela na tržištu. Najznačajniji kupac i dalje ostaje PLIVA sa učešćem od cca 80 % cjelokupnog prometa, dok su 20 % ostali komitenti. Među najvećima su Ericsson Nikola Tesla d.d., Hrvatska poštanska banka d.d., Hrvatska elektroprivreda d.d., Coca Cola Beverages Hrvatska d.d. i drugi.

Najznačajnije ulaganje u 2004. godini bilo je kupnja poslovne zgrade u Heinzelovoj 53a, a broj zaposlenih dosegao je brojku 400.

U 2005. godini zabilježen je veliki rast tvrtke, popraćen potrebitim organizacijskim promjenama kao što su osnivanje tvrtki Adria servis transport d.o.o., Adria servis samoposlužni aparati d.o.o., te kupnja Agrodera d.o.o.

Najmom zgrade u Planinskoj 1a osigurali smo adekvatan poslovni prostor, a broj zaposlenih porastao je na 470 zaposlenika.

Ova je godina značajna po implementaciji Sustava upravljanja kvalitetom ISO 9001 i Sustava upravljanja okolišem ISO 14001, te uvođenjem novog informatičkog sustava.

Početkom 2006. godine uzima se u najam restoran „K pivovari“, od Zagrebačke pivovare, te se okušavamo u otvorenom ugostiteljstvu pod okriljem naše tvrtke.
Ovaj restoran po tradiciji i svojoj povijesti predstavlja kultno mjesto zagrebačkog ugostiteljstva i prvi je korak Sektora ugostiteljstva prema ugostiteljstvu tzv. otvorenog tipa.

U Zakonu o zaštiti na radu prepoznali smo naše mogućnosti i potencijale i osnovali tvrtku Zaštitni sustavi Zagreb.

Sve je više novih klijenata, renomiranih tvrtki kao što su HNB i ZABA, a krajem te godine broj zaposlenih bio je 660.

2007. godine osnovana je Adria grupa d.o.o. kao krovno društvo, odnosno 100 % vlasnik svih članica unutar grupacije.

Uz već spomenute članice grupacije, osnovane su tvrtke Adria upravljanje i održavanje d.o.o. i Adria gastro d.o.o. u kojoj veliki uspjeh postiže sektor Catering-a.

Potpisani su Ugovori o poslovnoj suradnji sa Ministarstvom financija, Glaxom, Hrvatskim telekomom, Zagrebačkim holdingom i drugima.

Sukladno rastu tvrtke, broj zaposlenika krajem 2007. godine je 760 zaposlenih.

Kraj 2007. i početak 2008. godine obilježilo je preuzimanje poslova hortikulture i održavanja u Maistri d.d., članici koncerna Adris grupe. To je još jedno priznanje kvaliteti i profesionalnosti koju donosimo u istarsku regiju.

Od 01. srpnja 2008. godine Servisi Hortikultura i Servisi Održavanje objedinjuju se u jedno društvo pod nazivom Istra servis d.o.o.

2008. godinu završili smo sa brojkom 1013 zaposlenih.

2009. godina bila je prva recesijska godina. I najveća poduzeća u RH počela su „borbu“ za opstanak. Suočili smo se s problemima opće nelikvidnosti i pritiska na cijene, kako od klijenata tako i od konkurencije. U takvoj situaciji donijeli smo mjere za poboljšanje likvidnosti i smanjenje troškova.

Unatoč svemu, zadržali smo punu zaposlenost i godinu završili sa 1002 zaposlenih.

Osluškujući tržište, uočen je sve veći interes za privremeno zapošljavanje radnika u renomiranim tvrtkama (agencijsko zapošljavanje). Iz tog razloga, 2010. godine Adria grupa je osnovala tvrtku Adria zaposlenici d.o.o., agenciju za privremeno zapošljavanje, a prvi klijent bio je naš dugogodišnji poslovni partner Pliva.

Godinu smo završili sa 1007 zaposlenih.

Problemi sa likvidnošću i borba za zadržavanje povjerenja postojećih klijenata sveprisutni su svakog dana. Odlukom Uprave mijenjamo osnovnu djelatnost Adria grupe i profiliramo se u vodeće facility management poduzeće u RH.

2011. godinu završavamo sa 1038 zaposlenika.

Potvrda dobrih poslovnih odluka managementa došla je 2012. godine kada je za usluge FM-a potpisan ugovor sa T-HT kompanijom za područje cijele RH. Također treba spomenuti ugovore sa tvrtkama PIK Vrbovec i Belje d.d.

Te godine Adria grupa preuzima još jednu tvrtku za privremeno zapošljavanje Palmeta d.o.o.

Grupacija ima 1055 zaposlenika.

Radi fleksibilnosti, racionalizacije i prilagodbe novim uvjetima poslovanja na globalnom tržištu, Adria grupa je pripojila 3 članice/tvrtke, koje su sada sektori unutar Grupacije.

Osniva se Adria grupa Slovenija te se time prvi put počinju pružati usluge van Hrvatske.

2013. godinu završili smo sa 1078 zaposlenih u Grupaciji i 488 radnika u Adria zaposlenicima i Palmeti.

Danas su u naše poslovanje implementirane sljedeće norme: ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, OHSAS, HACCP i ISO 22000:2005.

2014. godine Adria grupa je prepoznata kao partner od najvećeg hrvatskog poduzeća INA-e, te pobjeđuje na natječaju izdvajanja ugostiteljstva, što je najveći outsourcing projekt u toj djelatnosti.

Nadamo se da će i nastavak ove jubilarne godine biti izazovan i uspješan.

Da bismo ostvarili naše ciljeve, bila je potrebna visoka prilagodba zahtjevima kupaca. Provodili smo fleksibilnu poslovnu politiku i postaviti dobru organizacijsku strukturu.

U želji i namjeri da nastavimo dugoročni i održivi rast te stabilnost grupacije, krećemo se u smjeru prepoznavanja i ulaganja u ljudske potencijale na svim razinama, s naglaskom na ljude koji izvršavaju uslugu na licu mjesta i koji su najbliži klijentu.